II EDYCJA

„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI” WRĘCZONE!

Hojni piekarze i cukiernicy

II edycja innowacyjnej akcji promocyjnej trwała od 4 kwietnia do końca 31 października tego roku. Zakończyła się Uroczystą Galą w Hotelu Double Tree By Hilton w Warszawie, w dniu 26 listopada 2016 r., podczas której organizatorzy podziękowali uczestniczącym w niej partnerom (piekarzom i cukiernikom) podsumowując wyniki akcji.

Spośród firm, które zarejestrowały się w programie z całej Polski, prawie 300 zakładów w różnej kwocie wsparło wybraną do programu Fundację. Siedem z nich zaś wykazało się szczególną hojnością i zaangażowaniem, za które otrzymały nagrody: złote i srebrne „Jaskółki Odpowiedzialności”. 

Lesaffre Prestige Group - II edycja

ZŁOTE „JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

Al Piekarnia-Cukiernia Sp. z o.o. sp.k. - Karwia
MDJ Sp. z o.o. - Gliwice

SREBRNE „JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

Asprod Sp. z o.o. - Kliniska Wielkie
Piekarnia Marek Kozłowski - Szczecin
Piekarnia - Cukiernia Bernard i Jacek Jarzębińscy Sp.j. -  Kościerzyna
Piekarnia – Cukiernia Kazimierz Szalewski – Sępólno Krajeńskie
Ciastkarnia – Piekarnia Wiesław Żelek - Kamień Pomorski

Po raz kolejny ponad 300 tysięcy złotych trafiło do organizacji pożytku publicznego, tym razem do Fundacji Serce Dziecka, pomagającej dzieciom
i osobom dorosłym z wadami serca.

sd logo

300 000 zł

Serce Dziecka

W siedmiomiesięcznym programie promocyjnym udało się zebrać ponad 249 tysięcy złotych. Pieniądze te trafiły do Fundacji Serce Dziecka. Ogólnopolskiej organizacji, niezależnej od ośrodków medycznych, zrzeszającą rodziny dzieci oraz dorosłych z wadami serca.  Codziennie w Polsce rodzi się 10-cioro dzieci z wadami serca, wymagają leczenia, rehabilitacji, sprzętu medycznego do monitoringu w domu oraz drogich leków. Dlatego też w II edycji LPG zbierano środki na zakup specjalistycznego sprzętu dla tejże fundacji.

ZESTAW APARATURY DO ERGOSPIROMETRII. To aparatura niezbędna do wiarygodnej oceny układu krążenia wydolności wysiłkowej szczególnie u chorych z wadami wrodzonymi serca.

INTELLISPACE CARDIOVASCULAR (PHILIPS). Urządzenie umożliwia dostęp do diagnostyki obrazowej pacjentów (Kliniki Kardiologii oraz Kliniki Kardiochirurgii), pozwala na pełniejszą diagnostykę, łatwiejszy dostęp do badań w sytuacjach „krytycznych”.

Uroczysta Gala Dobroczynności

Podczas Gali w Warszawie zebrani goście mieli okazję uczestniczyć w konferencji, w trakcie której Marek Kondrat, jeden z najpopularniejszych aktorów polskiego współczesnego kina podzielił się swoją pasją do wina. Natomiast Jerzy Owsiak pomysłodawca, założyciel i Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, z którą realizuje ideę corocznego Finału WOŚP – niezwykle efektywnej zbiórki publicznej prowadzonej w kraju i na świecie, porwał gości swym charyzmatycznym wystąpieniem. A Panie Prezes Fundacji Serce Dziecka: Beata Kulesza oraz Katarzyna Parafianowicz wraz z wybitnym kardiochirurgiem prof. Bohdanem Maruszewskim przedstawiły cele i formy działania Fundacji. Ta część spotkania miała charakter informacyjno-edukacyjny i zawierała w sobie ogromną dawkę emocji i wzruszeń, które udzielały się większości uczestnikom. Kulminacyjnym momentem wydarzenia była część, podczas której siedem najbardziej zaangażowanych w II edycję akcji LESAFFRE PRESTIGE GROUP firm, odebrało srebrne i złote statuetki „Jaskółek Odpowiedzialności”, wręczone przez: Prezesa Zarządu Lesaffre Polska SA Dariusza Rompę, Dyrektora Handlowego Henryka Kawika oraz Manager Marketingu i Rozwoju Rynku Małgorzatę Pielok.

Sporo emocji dostarczyła wszystkim gościom profesjonalnie prowadzona przez Macieja Kurzajewskiego wieczorna aukcja charytatywna. Licytowano m.in. koszulkę reprezentacji Polski z podpisami piłkarzy z tegorocznego zgrupowania kadry w Arłamowie, tygodniowy czarter jachtu w sezonie 2017, unikatowy voucher na spektakl w loży rządowej wraz ze zwiedzaniem Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie, czy kurs dla 4 osób z wiedzy winiarskiej ufundowany przez Marka Kondrata. Piekarze i cukiernicy nie szczędzili grosza. Dzięki wszystkim uczestnikom zgromadzono podczas wieczornej Gali Lesaffre Prestige Group ponownie kwotę 70 tys. złotych. Trafiły one do Fundacji Serce Dziecka.

Pani Ambasador Fundacji Serce Dziecka Patrycja Piekutowska zaliczająca się grona najwybitniejszych skrzypaczek w Europie, uświetniła swym występem Galę, co wywołało wiele wzruszenia wśród naszych gości. Rozpalone emocje znalazły ukojenie w muzyce i zabawie do białego rana. O dodatkowe atrakcje zadbali: Golec uOrkiestra, zespół Blue Cafe oraz Rafał Brzozowski wraz z zespołem.

Patrząc z perspektywy 2 lat, akcja na stałe wpisała się już w kalendarz spotkań naszych klientów. Po I edycji w 2015 roku otrzymaliśmy bardzo dużo ciepłych słów zadowolenia z akcji od uczestników, po drugiej mamy absolutną pewność, iż kierunek jest jak najbardziej słuszny. Dziękując za ten pomysł akcji, właściciele piekarni i cukierni zgodnie podkreśli, że współpracując, na co dzień z Lesaffre Polska za sprawą akcji Lesaffre Prestige Group nie bywają, lecz są odpowiedzialni społecznie.

W imieniu Zespołu Lesaffre Polska SA dziękuję wszystkim Klientom za udział w II już edycji promocji Lesaffre Prestige Group.

lesaffre