III EDYCJA

W PODZIĘKOWANIU ZA III EDYCJĘ!

Już po raz trzeci ponad 260 tysięcy złotych trafiło do organizacji  pożytku publicznego, tym razem do Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem „APERIO”. Pieniądze zgromadzili piekarze i cukiernicy w ramach III edycji, unikatowego w branży programu promocyjnego z uwzględnieniem aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) przygotowanego przez firmę Lesaffre Polska.

Jak co roku, firma Lesaffre Polska zaproponowała swoim klientom program promocji swoich produktów (drożdży, polepszaczy oraz dodatków piekarskich i cukierniczych). Zrealizowane zamówienia nagradzano punktami, które piekarze i cukiernicy mogli zamieniać na wybrane nagrody (m.in. sprzęt AGD i RTV, rowery, zegarki, a nawet vouchery turystyczne). Jak również identycznie jak w ubiegłym roku właściciele zakładów piekarskich i cukierniczych mieli możliwość rezygnacji z nagród rzeczowych, a ich równowartość przekazać na szczytny cel: Stowarzyszenie APERIO. Warto podkreślić, że i tym razem efekt III edycji akcji LESAFFRE PRESTIGE GROUP przekroczył  najśmielsze  oczekiwania Organizatora.

Hojni piekarze i cukiernicy

III edycja innowacyjnej akcji promocyjnej trwała od 2 maja  do  31 października tego roku. Zakończyła się Uroczystą Galą w Hotelu Double Tree By  Hilton w  Łodzi, w dniu 18 listopada 2017r., podczas której organizatorzy podziękowali uczestniczącym w niej partnerom (piekarzom i cukiernikom) i podsumowali jej imponujące wyniki.

Jak się okazało, spośród  firm, które zarejestrowały się w programie z całej Polski, prawie 300 zakładów w różnej kwocie wsparły wybrane do programu Stowarzyszenie. Dziesięć z nich zaś wykazało się szczególną hojnością i zaangażowaniem, za które otrzymały branżowe statuetki: kryształowe, złote i srebrne Jaskółki Odpowiedzialności.

W sześciomiesięcznym  programie promocyjnym udało się zebrać ponad 260 tysięcy złotych. Pieniądze te trafiły do Stowarzyszenia Aperio. Środki przeznaczone zostaną na budową  profesjonalnego, sensorycznego placu zabaw dla dzieci wspomagającego codzienną terapię podopiecznych.

logo aperio neg

 260 000 zł

Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem „Aperio”  powstało w 2008 r., aby wspierać  dzieci z autyzmem i ich rodziny. 

Organizację założyli nauczyciele-terapeuci, z czasem do organizacji wstąpili także rodzice dzieci z autyzmem. Działalność Stowarzyszenia, zrzeszającego dzieci i młodzież z autyzmem oraz ich rodziny, skupia się na organizowaniu zajęć terapeutycznych i rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży, pozyskiwaniu funduszy na zakup sprzętu i pomocy edukacyjnych, dokształcaniu kadry, prowadzeniu szkoleń teoretycznych i praktycznych dla profesjonalistów oraz rodziców. Według najnowszych badań autyzm dotyka jedno na 88 dzieci. Występuje częściej niż cukrzyca dziecięca i zespół Downa. Należy do najpoważniejszych zaburzeń rozwoju i obejmuje wiele jego sfer. Owe zaburzenia charakteryzują nieprawidłowości w przebiegu rozwoju społecznego, komunikowaniu się oraz znacznie ograniczone, stereotypowe wzorce zachowania, aktywności i zainteresowań.

W sześciomiesięcznym programie promocyjnym udało się zebrać ponad 260 tysięcy złotych. Pieniądze te trafiły do Stowarzyszenia Aperio. Środki przeznaczone miały być na budowę profesjonalnego, sensorycznego placu zabaw dla dzieci, wspomagającego codzienną terapię podopiecznych.

Hojność Państwa w tej edycji była tak duża, że środków wystarczy na budowę ogrodu zimowego dla dzieci oraz wyposażenie sensorycznego placu zabaw. Rozbudowa placówki umożliwi stworzenie profesjonalnej sali rehabilitacyjnej, sensorycznej ścieżki zdrowia oraz zagospodarowanie terenów zielonych pod potrzeby dzieci i młodzieży autystycznej.

Na dzień dzisiejszy Stowarzyszenie dysponuje zatwierdzonym projektem i oczekuje na pozwolenie budowlane. Szacunkowy koszt inwestycji to 250 tysięcy złotych.

galaIII-all

Uroczysta Gala Dobroczynności

Podczas Gali w Łodzi zebrani goście mieli okazję uczestniczyć w konferencji, w trakcie której Jacek Santorski - uznany autorytet z zakresu psychologii społecznej i psychologii biznesu, wygłosił wykład pt.: „Przemiany przywództwa i relacji w firmach w Polsce – rozwój, delegowanie, sukcesja”. Prezentacji dokonała również Lidia Domańska – Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z autyzmem APERIO z Poznania. Prelegentka przybliżyła zgromadzonym zjawisko autyzmu, jednego z najpoważniejszych cywilizacyjnych problemów zdrowotnych dzisiejszych czasów oraz wyjaśniła jak Stowarzyszenie niesie pomoc dzieciom oraz wspiera ich rodziców na co dzień. Ta część spotkania miała charakter informacyjno-edukacyjny.

Kulminacyjnym momentem wydarzenia była część, podczas której dziesięć najbardziej zaangażowanych w projekt LESAFFRE PRESTIGE GROUP - edycja III firm, odebrało kryształowe, srebrne i złote statuetki Jaskółka Odpowiedzialności, a wręczali je:  Prezes Zarządu Lesaffre Polska SA Dariusz Rompa, Dyrektor Handlowy Henryk Kawik oraz Manager Marketingu i Rozwoju Rynku Małgorzata Pielok.

KRYSZTAŁOWE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • MDJ Sp. z o.o.
  • Al Piekarnia-Cukiernia Sp. z o.o. Sp.k.

ZŁOTE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • PPHU Bajgiel Jan Wodecki, Ewa Wodecka-Bordun Sp.j.
  • Asprod Sp. z o.o.
  • Piekarnia-Cukiernia Bernard i Jacek Jarzębińscy Sp.j.
  • Emilia Kristof - Firma Rodzinna Sp. z o.o.

SREBRNE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • Piekarnia-Cukiernia Gursz Sp. z o.o.
  • Piekarnia-Cukiernia Jacek Błaszkowiak Sp. z o.o.
  • Europiek Sp. z o.o.
  • Piekarnia Marek Kozłowski

Wyczekiwanym przez wielu gości momentem była przeprowadzona przez Huberta Urbańskiego aukcja charytatywna, dzięki której cenne przedmioty znalazły swoich nowych nabywców, a konto Stowarzyszenia APERIO zasilone zostało kwotą pozwalającą na jeszcze większe urzeczywistnienie dziecięcych marzeń.

Część rozrywkową eventu uświetnił znakomity spektakl z udziałem Janusza Józefowicza & Nataszy Urbańskiej, 23 artystów scenicznych i 9 osobowej orkiestry pod batutą Janusza Stokłosy. Teatr Buffo wystąpił z niezwykle emocjonującymi największymi hitami muzyki francuskiej. Dodatkową atrakcję stanowiła zabawa taneczna ze znanym z programu „Jaka to melodia” zespołem Yaka Band.

W imieniu  Zarządu firmy Lesaffre dziękuje wszystkim klientom za udział w promocji Lesaffre  Prestige Group, cieszymy się, że wspólnie z Państwem od 3 lat uczymy się społecznej odpowiedzialności na co dzień za sprawą  akcji Lesaffre Prestige Group.

Ta strona wykorzystuje pliki „cookies”. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików „cookies” zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close