IV EDYCJA

„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI” WRĘCZONE!

Już po raz czwarty zaprosiliśmy Państwa do prekursorskiej akcji Lesaffre Prestige Group, propagującej ideę Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na co dzień. Tegoroczna akcja była wyjątkowa, bowiem zbiegała się z jubileuszem 20-lecia firmy Lesaffre w Polsce.

Powstanie każdej firmy poprzedza marzenie, a jej budowa zaczyna się od wartości, które stają się fundamentem, przekazywanym pracownikom i klientom. Dlatego tematem przewodnim IV edycji akcji były „Wy-Miesiane Marzenia”, a beneficjentem Fundacja Spełnionych Marzeń, od 17 lat działająca na rzecz dzieci i młodzieży chorej na nowotwory.

Jak co roku, firma Lesaffre Polska przygotowała dla swoich klientów program promocji swoich produktów (drożdży, polepszaczy oraz dodatków piekarskich i cukierniczych). Zrealizowane zamówienia nagradzano punktami, które piekarze i cukiernicy mogli zamieniać na wybrane nagrody (m.in. sprzęt AGD, RTV, fitness, zegarki, a nawet vouchery turystyczne). Jak w ubiegłych edycjach właściciele zakładów piekarskich i cukierniczych mieli możliwość rezygnacji z nagród rzeczowych, wybierając nagrody CSR i przekazując ich równowartość na szczytny cel: Fundację Spełnionych Marzeń. Warto podkreślić, że i tym razem efekt IV edycji akcji LESAFFRE PRESTIGE GROUP przekroczył najśmielsze oczekiwania Organizatora.

Hojni piekarze i cukiernicy

IV edycja akcji trwała od 1 października 2018 roku do 30 kwietnia tego roku i zakończyła się tradycyjną już Uroczystą Galą – w tym roku w Hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi – która odbyła się w dniu 15 czerwca 2019 roku. Podczas Gali organizatorzy podziękowali uczestniczącym w niej Partnerom (Piekarzom i Cukiernikom) i podsumowali jej imponujące wyniki.

W tej edycji, po raz kolejny, pobiliśmy rekord zebranych funduszy! Spośród firm z całej Polski, które zarejestrowały się w programie, blisko 300 zakładów wybrało z katalogu nagród – nagrodę CSR – „Jaskółka Odpowiedzialności”, której równowartość przekazana została wybranej do programu Fundacji.

Siedem firm wykazało się szczególną hojnością i zaangażowaniem. Firmy te zostały uhonorowane wyjątkowymi branżowymi statuetkami: kryształowymi, złotymi i srebrnymi „Jaskółkami Odpowiedzialności”.

W siedmiomiesięcznym programie promocyjnym udało się zebrać kwotę 322 900 złotych. Pieniądze te trafiły do Fundacji Spełnionych Marzeń. Środki przeznaczone zostaną na zakup artomotów i kardiomonitorów – sprzętu niezbędnego do rehabilitacji kończyn dolnych u pacjentów z wszczepioną endoprotezą stawu kolanowego lub biodrowego.

FSM_logo

329 910 PLN

Fundacja Spełnionych Marzeń od 2002 roku działa na dziecięcych oddziałach onkologii wprowadzając uśmiech na twarzach małych podopiecznych.

Pod opieką Fundacji są pacjenci 5 oddziałów w Polsce oraz ich bliscy. Fundacja działa w Olsztynie, Kielcach, Lublinie oraz Warszawie, w ośrodkach Onkologii, Hematologii i Transplantologii oraz Chirurgii Onkologicznej. Chociaż jej powstanie związane jest z osobistą tragedią jej założycieli, którzy po długiej walce z chorobą, stracili jedenastoletniego syna, dziś sama jak dziecko - jest źródłem niesamowitej satysfakcji.
17 lat działań to MILIONY zaklęć na raka i jeszcze więcej uśmiechów! To także wsparcie blisko 30 000 małych pacjentów onkologicznych, którym Fundacja towarzyszy od momentu diagnozy, aż po powrót do codziennej rzeczywistości! Pomoc o takim zasięgu nie byłaby możliwa bez zaangażowania grona wolontariuszy oraz darczyńców.

W tej edycji programu LESAFFRE PRESTIGE GROUP zwracaliśmy się do Państwa z prośbą o pomoc w zebraniu środków na zakup sprzętu dla dzieci - podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń - w trakcie leczenia onkologicznego i rehabilitacji po tym leczeniu.

Uroczysta Gala Dobroczynności

Zaszczytem było gościć naszych Partnerów – Piekarzy i Cukierników na wyjątkowej - czwartej już - GALI LESAFFRE PRESTIGE GROUP.

Tego roku, po raz kolejny, wspólnie udowodniliśmy, że Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jest spójna z naszymi systemami wartości, a to właśnie wartości przekazywane pracownikom i Klientom są fundamentem wpisującym się w filozofię zarządzania firmą.

Tegoroczną oprawę muzyczną zapewniła 30-osobowa orkiestra pod batutą Adama Marcina Sztaby – polskiego kompozytora, pianisty, aranżera, dyrygenta i producenta muzycznego, a także osobowości telewizyjnej. Galę poprowadzili Grażyna Torbicka i Artur Żmijewski. W programie artystycznym nie zabrakło niespodzianek, multimedialnych prezentacji i ciekawostek branżowych. Novum stanowił Quiz branżowy, który wprowadził element rywalizacji i zabawy. Zwycięzcy Quizu nagrodzeni zostali wyjątkowym 5-litrowym oryginalnym szampanem.

Wyjątkowe nagrody branżowe!

Kulminacyjnym momentem Gali była część, podczas której siedem firm najbardziej zaangażowanych w IV edycji akcji LESAFFRE PRESTIGE GROUP odebrało z rąk Prezesa Zarządu Lesaffre Polska SA Dariusza Rompy oraz Dyrektora Handlowego Henryka Kawika kryształowe, złote i srebrne statuetki „Jaskółka Odpowiedzialności”.

KRYSZTAŁOWE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • MDJ Sp. z o.o.
  • Stokson Sp.j.

ZŁOTE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • Asprod Sp. z o.o.
  • Piekarnia-Cukiernia Gursz Sp. z o.o.
  • Al Piekarnia-Cukiernia Sp. z o.o. Sp.k.

SREBRNE
„JASKÓŁKI ODPOWIEDZIALNOŚCI”

  • Piekarnia Brel
  • Piekarnia-Cukiernia Jacek Różycki

Podziękowania za IV edycję!

Podczas Gali, ponownie hojni Piekarze i Cukiernicy otworzyli serca i wspomogli podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń poprzez zakup Cegiełek Spełnionych Marzeń i przedmiotów wystawionych w foyer, które przekazane zostały w odruchu serca przez artystów, sportowców i celebrytów. Łącznie, w trakcie Gali, udało się uzyskać 7 010 złotych.

Łącznie na konto Fundacji Spełnionych Marzeń wpłynęła niebagatelna kwota – prawie 330 tysięcy złotych!

Dziękujemy, że po raz kolejny byliście z nami społecznie odpowiedzialni!

Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym Klientom i Partnerom Biznesowym za odpowiedzialne i rozwojowe 20 lat współpracy! Niewątpliwie dołożymy wszelkich starań, aby kolejne lata były jeszcze płynniejsze, bardziej polepszone i pączkowały, jak wszystkie Wy-miesiane marzenia, które chcemy spełniać wraz z Wami.

Patrząc z perspektywy czterech edycji akcji, wpisała się ona już na stałe w kalendarz spotkań naszych klientów. Po każdej edycji otrzymujemy tak dużo ciepłych słów zadowolenia z akcji od uczestników, że mamy absolutną pewność, iż kierunek jest jak najbardziej słuszny. Dziękując za ten pomysł akcji, właściciele piekarni i cukierni zgodnie podkreśli, że współpracując, na co dzień z Lesaffre Polska za sprawą akcji Lesaffre Prestige Group nie bywają, lecz są odpowiedzialni społecznie.

W imieniu Zespołu Lesaffre Polska SA dziękuję wszystkim Klientom za udział w IV już edycji promocji Lesaffre Prestige Group.

Ta strona wykorzystuje pliki „cookies”. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików „cookies” zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu .

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close